Vision og mærkevare

I 2012 udviklede vi en ny mærkevareplatform for at bidrage til at positionere Gjensidige som det mest kundeorienterede selskab i den nordiske forsikringsbranche.

Udgangspunktet er vores vision: Vi skal kende kunden bedst og involvere os mest.

Mærkevareplatformen skal fungere som en rettesnor for kommunikation, holdninger, adfærd og leverencer - eksternt og internt. 

En ny version af Gjensidiges traditionsrige vægtersymbol blev introduceret i december 2012, samtidig med en helt ny visuel profil, for at signalere kundeorientering og sikre god digital kommunikation.

Med baggrund i 200 års historie i Norge, præges Gjensidiges kultur af et oprigtigt engagement i vores kunder. Internt har vi valgt begrebet ildsjæl som udtryk for vores identitet. Ildsjælens egenskaber gør det muligt at levere Gjensidigeoplevelsen .

Kommunikationskonceptet "Det er godt at være forberedt" handler om vores engagement i folk og virksomheders liv både før og efter en skade. Når kunderne er i kontakt med Gjensidige, skal de opleve, at vi kender dem, bryder os om dem, gør det enkelt for dem og hjælper dem.

Relateret indhold

En ny version af Gjensidiges traditionsrige vægtersymbol blev introduceret i december 2012, samtidig med en helt ny visuel profil, for at signalere kundeorientering og sikre god digital kommunikation.

Med baggrund i 200 års historie i Norge, præges Gjensidiges kultur af et oprigtigt engagement i vores kunder. Internt har vi valgt begrebet ildsjæl som udtryk for vores identitet. Ildsjælens egenskaber gør det muligt at levere Gjensidigeoplevelsen .

Kommunikationskonceptet "Det er godt at være forberedt" handler om vores engagement i folk og virksomheders liv både før og efter en skade. Når kunderne er i kontakt med Gjensidige, skal de opleve, at vi kender dem, bryder os om dem, gør det enkelt for dem og hjælper dem.

Gjensidiges mærkevareplatform

 Mærkevareplatform_140626_472px