Se hvad andre siger om os

Vi ønsker at være det mest kundeorienterede forsikringsselskab i hele Norden. Derfor har vi stor fokus på vores kunder og tilfredsheden ved vores forsikringer og service

Mor og datter der krammer

Hvad siger vores kunder?

Vi er vilde med vores kunder, og gør alt vi kan for, at du har ro i maven til at leve det liv, du gerne vil. Men tag ikke vores ord for rene varer. Se hvad andre kunder siger om os.

Vi er stolte over at have modtaget tusindvis af positive kommentarer.

Vi er ikke perfekte... men vi lytter til jer!

Vi er på ingen måde perfekte, og arbejder hele tiden på at gøre kundeoplevelsen bedre. Vi værdsætter feedback og arbejder på at imødekomme de udfordringer I oplever. Fx skal vi blive bedre flere steder:

1. Udvidet åbningstider
Vi udvider snart åbningstiden i vores skadeafdeling, så du kan ringe ind omkring skader mandag-torsdag kl. 08:30-18:00 og fredag kl. 08:30-16:00.

2. Følg din skade
Vi er netop i gang med et større projekt om at optimere skadeanmeldelsesprocessen, så skadebehandlingen går så hurtigt som muligt. 

3. Opfølgende SMS
I fremtiden vil du få tilsendt en opfølgende SMS. På den måde sikrer vi en gensidig dialog og du vil altid være bekendt med din skadestatus.

Vi forbedrer os hele tiden

Vi prioriterer at imødekomme udfordringer. Anmeldelser har stor betydning for vores udvikling og er med til at dygtiggøre vores produkter og service. Det er vigtigt for os at inddrage vores kunder, så vi i højere grad sikre, at vores produkter lever op til kundernes behov. Derfor er jeres ris og ros en stor del af vores forretningsudvikling.