Danske Seniorer og Gjensidige Forsikring indgår partnerskab

Danske Seniorer og Gjensidige Forsikring indgår som noget nyt et partnerskab, der giver fordele til medlemmerne af Danske Seniorer.

130.000 medlemmer af Danske Seniorer får nu mulighed for at få forsikringer med særlige 55+ fordele, der tilmed understøtter foreningens sociale formål via økonomiske tilskud fra Gjensidige Forsikring.

”Det er en vigtig og spændende aftale for os, og vi forventer rigtig meget af den. Vores ambition for samarbejdet er, at vi skal sætte nye standarder for forsikring til de aktive seniorer i Danmark. Vi har skabt et forsikringskoncept, som er skræddersyet til medlemmerne af Danske Seniorer, og vi glæder os meget til at komme i gang med samarbejdet,” siger Kim Rud-Petersen, koncerndirektør Nordic i Gjensidige Forsikring.

Om aftalen siger John Lagoni, direktør i Danske Seniorer:

”Vi er meget glade for, at det er lykkedes at få denne aftale med Gjensidige. Vi driver social politik i øjenhøjde, og vores formål er at tilbyde seniorer lokale fællesskaber og meningsfulde aktiviteter. Vi er sikre på at de særlige seniordækninger og fordele, vil blive modtaget positivt af vores medlemmer.”

Gjensidige understøtter arbejdet i de lokale foreninger
For hvert medlem af Danske Seniorer, der bliver samlekunde i Gjensidige, går der et tilskud til de lokale foreninger i Danske Seniorer.

”Hos Gjensidige ved vi, at samvær er noget af det vigtigste for medlemmerne af Danske Seniorer. Derfor håber vi, at vores støtte kan bidrage til de gode sociale tiltag og arrangementer, Danske Seniorer står bag,” siger Kim Rud-Petersen.

John Lagoni fra Danske Seniorer supplerer:

”Det er vigtigt for os, at samarbejdet giver konkrete fordele til vores mange medlemmer. Og derudover er den økonomiske fordel for vores lokale foreninger med til at sikre vores daglige indsats mod ensomhed og social isolation. Vi ser frem til et langt, godt samarbejde med Gjensidige.”

Besøg Gjensidiges nye medlemsside for Danske Seniorer.