Hop til indhold
Håndtryk

Sundhedsforsikring for medlemmer af P+


Se hvad du kan bruge en sundhedsforsikring til, og tilmeld din virksomhed hurtigt og enkelt den fordelagtige aftale om en sundhedsforsikring for medlemmer af pensionskassen P+. 

Sådan tilmelder I jer sundhedsforsikringen

Ønsker I en sundhedsforsikring kan I kontakte salgschef i P+ Jan Mazgaj på 40 48 33 30 eller jma@pplus.dk.

I kan også tilmelde virksomheden ved at downloade og udfylde tilslutningsaftalen via nedenstående link. Herefter skal du sende den underskrevet retur til sundhed-erhverv@gjensidige.dk.

Tilmelding af medarbejdere

Når du har tilmeldt din virksomhed, kan du også tilmelde dine medarbejdere på vores selvbetjeningsunivers (kræver medarbejdersignatur). Se her, hvordan du gør.

Vælg den sundhedsforsikring, der passer bedst til virksomhedens behov.

Vælg den sundhedsforsikring, der passer bedst til virksomhedens behov.

Sundhedsforsikring

Forsikringen dækker det meste og giver adgang til behandling af både fysiske og psykiske lidelser.

Sundhedsforsikring+

Forsikringen dækker det samme som Sundhedsforsikring, men plus lidt mere! Fx adgang til fysioterapi uden lægehenvisning og allergivaccination.

Vælg den sundhedsforsikring, der passer bedst til virksomhedens behov.

Tilvalg

Til vores sundhedsforsikringer har vi en række tilvalg, som I kan udvide sundhedsforsikringerne med. Se hvordan tilvalgene dækker her.

Sådan bruger du din sundhedsforsikring

Når vi modtager din skadeanmeldelse, behandler vi den altid inden for 1-2 arbejdsdage. 

Trin 1. Har du en henvisning? 
I nogle tilfælde skal du have en lægehenvisning klar, når du anmelder din sag. Derfor anbefaler vi, at du kontakter din egen læge for en vurdering af dit behov for behandling.

Trin 2. Udfyld en skadeanmeldelse 
Du skal nu udfylde en skadeanmeldelse. Det gør du let og hurtigt på Min side - husk at have dit MitID klar til login.

På Min side kan du både uploade din henvisning og udfylde en samtykkeerklæring, så vi har mulighed for at indhente, anvende og videregive de oplysninger, som er relevante for vores behandling af din sag. 

Du kan også anmelde dit behandlingsbehov telefonisk i vores sundhedscenter. Ring da på tlf. 65 20 21 20. Vær opmærksom på, at du efterfølgende skal logge ind på Min side for at afgive samtykke og evt. uploade din lægehenvisning.

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til dine muligheder, dækning, anmeldelse eller lignende, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 70 10 90 09 eller skrive til os på sundhed-erhverv@gjensidige.dk.

Bliv klogere på detaljerne

Betingelser

I betingelserne kan du læse alle detaljerne om din sundhedsforsikring. Bemærk, at der er tale om bruttobetingelser, og der derfor kan være dækninger og betingelser, som ikke er relevante fordig. Når du har købt forsikringen, kan du altid logge ind på Min side og se hvilke dækninger, der gælder for dig.

Produktark

I produktarket får du et hurtigt overblik over, hvad forsikringen dækker, ikke dækker og mulige tilvalgsdækninger.