Hop til indhold

Hjemmesiden bruger cookies

For at give dig den bedste oplevelse bruger vi cookies på gjensidige.dk. Vi bruger både egne cookies og cookies fra tredjeparter. Hvis du accepterer alle cookies, giver du samtykke til, at vi registrerer hvordan du bruger hjemmesiden, gøre markedsføring mere relevant, giver dig mulighed for at bruge yderligere funktionalitet og indsamle, behandle og videregive oplysninger om dig. Til enhver tid kan du tilbagekalde dit cookiesamtykke. Du kan læse mere i vores cookie- og persondatapolitik.

Klagemulighed

Vi vil gerne i dialog med dig, hvis du ikke er tilfreds.

Vi arbejder hele tiden på at blive bedre og er til rådighed, hvis du ikke føler vores skadebehandling, afgørelser, policeudstedelse, præmieopkrævning eller andet lever op til dine forventninger.

Det skal du huske:

Når du kontakter os via telefon eller mail, skal du huske at henvise til dit skadenummer eller kundenummer.

Er du uenig i vores afgørelse?

Kontakt kundeservice

Vi vil meget gerne drøfte sagen med dig på ny, og evt. tilbyde at en ny kollega behandler din sag. Afdelingen kan ofte hjælpe dig med en løsning.

Du kan i første omgang kontakte os på telefon 70 10 90 09 eller udfylde vores kontakt formular og vi kigger på sagen en gang til. 

Hvis du efter vores samtale ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du gøre følgende:

Send en klage til vores klageansvarlige

Når du har drøftet problemet med den pågældende afdeling og fortsat ikke er enig i vores afgørelse eller sagsbehandling, kan du klage til vores klageansvarlige enhed:
Send os en mail

Gjensidige Forsikring
Att: Den klageansvarlige enhed
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV

Andre muligheder

Kan du ikke nå til enighed med os, har du mulighed for at få eksterne parter til at  se på din sag. Se hvordan nedenfor.