Klagemulighed

Vi vil gerne i dialog med dig, hvis ikke du er tilfreds.

Vi arbejder hele tiden på at blive bedre og er til rådighed, hvis du ikke føler vores skadebehandling, afgørelser, policeudstedelse, præmieopkrævning eller andet lever op til dine forventninger.

Mand sidder med sin mobil på en sofa

Kontakt os

Er du uenig i en afgørelse kan du i første omgang kontakte os på telefon
70 10 90 09.

Vi garanterer et ekstra kvalitetscheck, hvis du ikke er enig i vores afgørelse. Hvis du efter vores snak ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du gå videre til step 2.

2. Send en klage til vores klageansvarlige

Er du - efter at have drøftet problemet med os - fortsat ikke enig i vores sagsbehandling eller resultatet heraf, kan du klage til vores klageansvarlige: 
Send os en mail

Gjensidige Forsikring
Att: Den klageansvarlige enhed
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV

3. Dine muligheder efter afgørelsen

Er du ikke enig i afgørelsen fra vores klageansvarlig enhed, har du stadigvæk flere muligheder for at få eksterne parter til at se på din sag.

Det er vigtigt, at din klage har været forbi vores klageansvarlige enhed, inden du tager din sag videre. Se nedenfor hvordan.

Dine muligheder