Hop til indhold

Klagemulighed for virksomheder

Vi vil gerne i dialog med dig, hvis ikke du er tilfreds med vores skadebehandling, afgørelser, policeudstedelse eller præmieopkrævning.

Kontakt os

Er du uenig i en afgørelse vedrørende din virksomhed, kan du i første omgang kontakte os på telefon 70 10 90 09, og vi kigger på sagen en gang til.

Hvis du efter vores samtale ikke er tilfreds med afgørelsen, kan du gøre følgende:

Send en klage til vores klageansvarlige

Er du - efter at have drøftet problemet med os - fortsat ikke enig i vores afgørelse eller sagsbehandling, kan du klage til vores klageansvarlige enhed:
Send os en mail

Gjensidige Forsikring
Att: Den klageansvarlige enhed
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV

Andre muligheder

Forsikringsoplysningen giver objektiv vejledning om forsikringer til både private og virksomheder. Forsikringsoplysningen tilbyder ikke konkret klagebehandling, men giver overordnet råd og vejledning.

Forsikringsoplysningen
Philip Haymans Allé 1
DK-2900 Hellerup
Tlf. +45 41 91 91 91
Send en mail til Forsikringsoplysningen.