Har du tillid til din forsikring?

Forsikringer handler om tillid. Tillid til at livet og hverdagen trygt kan gå sin gang, uanset hvad der sker. Hos Gjensidige arbejder vi for, at du skal have tillid til os, ligesom vi har tillid til dig, når du anmelder en skade. For tilliden i forsikring går to veje. Den er gjensidig.

Se vores forsikringer
Far og datter der læser bog

Hvorfor pynte på sandheden?

Der er ingen grund til at pynte på historien, når du skal anmelde en skade hos os. Næsten alle får hjælp og erstatning. Alligevel kan mange være i tvivl, om de er dækket. Her er nogle af de mest gængse forsikringsspørgsmål, vi oplever fra vores kunder når de oplever en skade – skader, som alle er dækket hos Gjensidige, uanset hvor god historien er.

  • Er det indbrud, hvis der ikke er tegn på hærværk?
  • Er cyklen dækket, hvis nogen har smadret den?
  • Er det tyveri, hvis jeg ikke har råbt ”stop tyven”?
  • Er dyrelægeregningen dækket, hvis min hund blev passet af en anden?
  • Dækker min indboforsikring også ansvar?
  • Dækker rejseforsikringen også skiferien?

Tillid er ikke bare en god historie

Det er en rigtig god historie, som er mere end 200 år gammel. Dengang opstod Gjensidige, fordi man indbetalte til en fælleskasse, så man var sikret mod brand. I dag er forsikringer meget mere komplekst. Nu, hvor du kan forsikre alt lige fra hunden til din sundhed, er gensidig tillid til dit forsikringsselskab kun blevet vigtigere.

Derfor får du hos os nogle af markedets bedste dækninger, men også ubegrænset adgang til rådgivning og service, så vi ikke alene er der med økonomisk erstatning, men også med hjælp og støtte både under og efter en skade.