Har du tillid til din forsikring?

Vi danskere er gode til at vise tillid. Tillid til hinanden, til myndigheder, til institutioner og til virksomheder. Vi parkerer uden bekymring vores barnevogne uden for caféerne, der er ubemandede grøntsagsboder i vejkanten, og supermarkederne har fået selvbetjeningskasser. Tillid handler kort og godt om, at vi kan stole på hinanden – især når det virkelig gælder.

Se vores forsikringer

Hvad betyder “tilliden er gjensidig”? 

I over 200 år har vi lyttet til, vejledt og hjulpet vores kunder. Og det har vi i sinde at fortsætte med. Men desværre har mange den opfattelse, at forsikringsselskaberne forsøger at undgå deres ansvar.

Det vil vi gerne lave om på, så vores mål er at genskabe tilliden til forsikring. I virkeligheden er det sådan, at næsten alle får den erstatning og hjælp, de har brug for uden problemer, og vi stoler på vores kunder. Forsikringer bør handle om tilliden til hinanden, og det er derfor, vi siger, at ”tilliden er gjensidig”.