Hop til indhold

gjensidige-dk.apps-int.gjensidige.io

Det siger vores kunder om os

Uden kunder ville Gjensidige ikke eksistere. Vi er til for kunderne og ikke omvendt. Derfor er vi vilde med feedback: hvad skal vi gøre bedre, og hvad skal vi gøre mere af? Se her hvad andre kunder siger om os.

Trustpilot: 4,5 / 5 (over 16.000 anmeldelser)

Vi er superstolte af vores Trustpilot-score, der er en af de højeste i forsikringsbranchen, og vi arbejder hver dag for, at den bliver endnu højere. Scoren er dog ikke kommet ad sig selv. Vi har lavet mange fejl på vejen, og vi lytter til kunderne, så vi ved hvilke kundeudfordringer vi skal fokusere på. Det skal nemlig være let at være kunde i Gjensidige.

Trustpilot stjerner som viser 4 og en halv ud af 5

Google Seller Rating: 4,8 / 5 (over 1.500 anmeldelser)

Vi er helt vildt stolte over vores Google Seller Rating, der er den højeste score i forsikringsbranchen. Google Seller Rating samler anmeldelser fra mange forskellige anmeldelseskilder til én samlet score.

Stjerner som viser 5 ud af 5 stjerner

Google Rating: 4,4 / 5 (over 1.600 anmeldelser)

Vores Google Rating er den allerhøjeste i den danske forsikringsbranche og vi påskønner al feedback fra kunderne. Ris som ros. Vi vender tilbage på samtlige henvendelser og tager eventuelle udfordringer meget alvorligt og undersøger dem til bunds.

Stjerner google 4,5.png
 

Vi er ikke perfekte, men vi lytter!

Vi er på ingen måde perfekte, og arbejder hele tiden på at gøre kundeoplevelsen bedre. Vi værdsætter feedback og arbejder på at imødekomme de udfordringer I oplever. Fx skal vi blive bedre flere steder, og har senest haft meget fokus på skadeprocessen:

1. Udvidede åbningstider
Vi har udvidet åbningstiden i vores skadeafdeling, så du nu kan ringe ind omkring skader mandag-torsdag kl. 08:30-18:00 og fredag kl. 08:30-16:00.

2. Følg din skade
Vi er netop i gang med et større projekt om at optimere skadeanmeldelsesprocessen, så skadebehandlingen går så hurtigt som muligt. 

3. Opfølgende SMS i skadeprocessen
I fremtiden vil du få tilsendt en opfølgende SMS. På den måde sikrer vi en gensidig dialog og du vil altid være bekendt med din skadestatus.