Hop til indhold
Kvinde arbejder på kontor ved sin computer

gjensidige-dk.apps-int.gjensidige.io

Anmeld skade på bilforsikring

Anmeld din skade online hurtigt og enkelt - så er du snart tilbage på vejene.

Sådan anmelder du en skade online

Anmeld glasskade og stenslag her.

  1. Log ind
  2. Klik på anmeld skade. 
  3. Følg vejledningen og udfyld skadeanmeldelsen.
  4. Herefter kan du vælge et af vores fordelsværksteder, hvor du får særlige fordele.
  5. Hvis du har brug for lånebil, mens din bil repareres, skal du aftale det med fordelsværkstedet.

Når du har anmeldt skaden

  1. Når din bil kommer på værksted, godkender og betaler vi reparationen, hvis din skade er dækket.
  2. Du modtager en opkrævning på din selvrisiko, hvis der ikke er en ansvarlig modpart, eller du ikke har tilvalgt friskade- eller udvidet friskadedækning.
  3. Herefter afsluttes sagen. Det sker typisk inden for 14 dage.
  4. Ved sammenstød med andre køretøjer kontakter vi modpartens forsikringsselskab. Sammen med det andet selskab fordeler vi ansvaret efter færdselslovens regler og retspraksis.

Har du spørgsmål? Send os en mail på bil@gjensidige.dk

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at anmelde en skade på din bil? Vi sidder klar til at hjælpe dig på 88 18 69 72. Mandag-torsdag 08:30-18 og fredag 8:30-16.

Har du brug for vejhjælp?

Ring på 70 22 00 91. Få hurtig vejhjælp døgnet rundt. Vi hjælper inden for 45 min. i gennemsnit.

Ofte stillede spørgsmål til bilforsikring

Bilforsikring