Hop til indhold

Anmeld en skade på din ejerskifteforsikring

Få hjælp til at anmelde en skade på din bolig, så du og din familie hurtigt kan få en normal hverdag i jeres hjem.

Sådan anmelder du en skade

  1. Log ind
  2. Klik på anmeld skade. 
  3. Følg vejledningen og udfyld skadeanmeldelsen.

Har du brug for hjælp?

Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at anmelde en skade? Vi sidder klar til at hjælpe dig på 88 18 69 70. Mandag-torsdag 08:30-18 og fredag 8:30-16.

Når du har anmeldt skaden

  1. Vi går i gang med at behandle din anmeldelse.
  2. Du modtager en mail med en kort liste over de dokumenter og fotos, vi mangler for at kunne behandle din skade.
  3. Al kommunikation på din sag foregår i Scalepoint, vores samarbejdspartners system. Du modtog et link til systemet og din skadesag kort tid efter, du anmeldte skaden.
  4. Hvis det er nødvendigt arrangerer vi, at taksator eller håndværker kommer og besigtiger skaden.
  5. Når vi har alle oplysninger og dokumenter, behandler vi din sag og giver dig svar på om skaden er dækket typisk i løbet af 2 uger. 
  6. Er skaden dækket, kan du bruge vores netværk af håndværkere eller hyre en selv til at udbedre skaden, så du og familien kan få en normal hverdag igen. 

Ofte stillede spørgsmål